Cukormentes csokis perec

Ki ne szeretné a csokis perecet? Ha így készíted, akkor nem kell lemondanod róla diétában sem! Hozzávalók 35-40 db-hoz: 30 dkg szénhidrát csökkentett liszt, ebből mínusz egy evőkanál, helyette keserű kakaópor 20 dkg vaj 10 dkg nyírfacukor por 5 dkg darált dió fél tk sütőpor 1 nagy ek tejföl 1 tojás sárgája 1 csipet só... Continue Reading →

Reklámok

Teljes-kiőrlésű Amerikai palacsinta

Húshagyó kedden Angliában, Írországban, Kanadában, Ausztráliában Palacsinta napot tartanak. Ezen a napon a szokás szerint mindenki palacsintát süt, felhasználják a megmaradt lisztet, tojást, olajat (zsírt), hogy ne maradjon rájuk, a böjti időszakra. Persze ez inkább a régebbi időkre volt érvényes, azonban a hagyomány fennmaradt, így húshagyó kedd az angolszász országokban Palacsinta nap (Pancake day) néven... Continue Reading →

Cukormentes Almás- Szilvás pite

Használhatunk fagyasztott vagy cukormentes befőttszilvát is, sőt az aszalt áfonya helyett friss kék áfonyát. A tölteléket izésíthetjük még 1 citrom vékonyan reszelt héjával. Elkészítési idő: 150 perc  Hozzávalók: A tésztához: 30 dkg teljeskiőrlésű liszt 2 csipet só fél csomag szárított élesztő (3,5 g) 15 dkg eritrit 1 tojássárgája meleg tej 3 dkg vaj 1 tojás... Continue Reading →

Mennyi sport egészséges?

A rendszeres sportolásnak erősítenie, nem pedig legyengítenie kell a szervezetet. Megeshet azonban, hogy nem ismerjük határainkat, és az edzés idővel testi-lelki teherré válik. Ha megfogadod tanácsainkat, megőrizheted egészséged és a sportolás örömét is. Senki sem kételkedik abban, hogy a sport egészségessé, fitté tesz, és nem csupán a testet, de a szellemet is erősíti. Ám akadnak... Continue Reading →

Tojással és avokádóval töltött édesburgonya

Az édesburgonya az a fajta krumpli, amit nyugodtan ehetsz vacsorára is. Érdemes megismerkedni vele, ha eddig nem tetted. Az avokádóval együtt pedig igazi nyerő párost alkot. Megtöltheted bármivel, ízlésed szerint. Én most egy nagyon egyszerű receptet hoztam nektek. Hozzávalók: Édesburgonya tojás só, bors ízlés szerint koriander ízlés szerint Olíva olaj paradicsom natúr joghurt Elkészítés: Egy... Continue Reading →

A tea legendája

A tea gyógyszer. Legalábbis ezt gondolták 3000 éven keresztül. A tea közel 5000 éve ismert, a hagyomány szerint egészen pontosan i.e. 2737 óta. A legenda úgy szól, hogy Shen Nong (vagy Shen Nung) egy korai kínai császár kreatív tudós és művészetszerető ember volt, akit „Isteni Földművesnek” neveztek. Nagyszámú gyógynövény felfedezését tulajdonítják neki. Felvilágosult gondolkodását sok... Continue Reading →

Shu Puerh mini Tuocha

Mini fecskefészek formára préselt öreg, sötét kínai tea.A puerht a kínai közvélekedés gyógyszerként tartja számon. A hagyományos kínai orvoslás többek között súlycsökkentő, csontritkulást, szív és érrendszeri betegségeket megelőző szerként említi. A puerh gyógyszerként való azonosítása olyan erős sztereotípia, hogy ma is lépten-nyomon daganatos megbetegedések és általában az öregedés ellenszereként tartják nyilván, kiemelik gyulladáscsökkentő, méregtelenítő, a... Continue Reading →

Fukuoka Sencha japán bio zöld tea

A szuper gépesített, hatalmas japán ültetvényeken a sencha ugyanolyan szántóföldi monokultúra, mint hazánkban a búza vagy kukorica. A termelés elenyésző százaléka kerül csak külföldre, hiszen a megtermelt mennyiség éppen hogy fedezi csak a hazai igényeket. A japán teák iránti külföldi (nyugati, kínai) kereslet pedig folyamatosan nő, amelynek további erős árfelhajtó hatása van. Sencha elnevezés alatt... Continue Reading →

China Sencha Koffeinmentes Zöldtea

 Speciális technikával eltávolítják a koffeint a levelekből, így válhat még szélesebb kör részéve élvezhetővé a zöld tea. A zöld tea jótékony hatása: A zöld tea nemcsak élvezeti szer, hanem természetes gyógynövény Kínában A fekete tea 3-10%-nyi katechint tartalmaz, az oolong teák katekhin tartalma 8-20%, a zöld tea tömegének pedig 30-45% -a katechin Kínai kutatások szerint... Continue Reading →

WordPress.com.

Fel ↑