Tőkehal gesztenyével és kelbimbóval

Ha szereted a halat, és a kelbimbót se veted meg, akkor ez biztos ízleni fog! 🙂 Nem elég, hogy egészséges, még finom is, és pillanatok alatt elkészítheted ebédre!

A hal (főleg az olaj fajták) gazdagok kétféle telítetlen zsírsavban, amelyek omega-3 zsírsavak is egyben. A hal gazdag alacsony zsírtartalmú proteinben és ásványi anyagokban, így kiváló hatással van az egészségre. A gesztenye rendkívül gazdag E vitaminban, mely elengedhetetlen részét kell, hogy képezze étrendünknek. A kelbimbó hatásos a rák ellen, javítja a csontos erősségét, és cukorbetegség ellen is kiváló. Lássuk a receptet! 🙂

Hozzávalók:

  • 1 kg fagyasztott tőkehalfilé
  • bors
  • fokhagyma
  • citrom
  • 40 dkg hámozott gesztenye
  • 40 dkg kelbimbó
  • 3dkg vaj

44

 

Elkészítés: Kevés sós vízben puhára főzzük a gesztenyét, majd leszűrjük, és félretesszük. Kiolvasztjuk a halat, sózzuk, borsozzuk citrommal meglocsoljuk, préselt fokhagymával megkenjük. Tepsibe tesszük, és 190 fokon 10-15 perc alatt készre sütjük. Sós vízben megfőzzük, azután leszűrjük a kelbimbót is. Serpenyőbe megolvasztjuk a vajat, átmelegítjük rajta a gesztenyét, majd hozzáadjuk a kelbimbót. Sózzuk, borsozzuk, szerecsendióval ízesítjük. Tálaláskor a hal mellé tesszük.

Ha szeretnél még hasonló recepteket, vagy esetleg egy személyre szabott, teljes heti menüt, keress fel minket! 🙂

       0620/36 36 243

http://www.testalakito.hu

e-mail: info@testalakito.hu

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑

%d blogger ezt kedveli: