Olivás-fetás kenyérfalatka

Az alábbi ételek egészséges, mégis finom vendégváró ételek, amelyek után garantáltan mindenki dicsérni fogja a házigazdát. Próbáld ki te is az alábbi egyszerű és gyorsan elkészíthető recepteket!

Hozzávalók:

  • teljes kiőrlésű toast kenyér
  • fetasajt
  • olíva olaj
  • citrom leve
  • lime
  • bors, só
  • olíva bogyó

Elkészítés:

  • Teljes kiőrlésű kenyeret vágj apró katonákra, majd tedd be a sütőbe pár percre. A fetasajtot tördeld darabokra, majd locsold meg olíva olajjal, és citromlével. Ízlés szerint megbolondíthatjuk lime-al és borssal. Végül egy szem olívabogyót rakj a falatka tetejére, amit összetűzhetsz egy fogpiszkálóval. Az így kapott falatkákat könnyű elkészíteni, nagyon finomak és valódi egészségbombák is. A teljes kiőrlésű kenyér felszívja az alkoholt, rost- és vitamintartalma miatt kiváló minőségű tápanyag. A fetasajt magas kalcium- és B12- vitamin tartalmú, ugyanakkor viszonylag alacsony a kalóriatartalma (260 kcal/100g). Az olívabogyó pedig gazdag létfontosságú telítetlen zsírsavakban, és még a martinihoz is passzol.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑

%d blogger ezt kedveli: