Életmód

Teljes-kiőrlésű Amerikai palacsinta

Húshagyó kedden Angliában, Írországban, Kanadában, Ausztráliában Palacsinta napot tartanak. Ezen a napon a szokás szerint mindenki palacsintát süt, felhasználják a megmaradt lisztet, tojást, olajat (zsírt), hogy ne maradjon rájuk, a böjti időszakra. Persze ez inkább a régebbi időkre volt érvényes, azonban a hagyomány fennmaradt, így húshagyó kedd az angolszász országokban Palacsinta nap (Pancake day) néven... Bővebben →

Reklámok

Cukormentes Almás- Szilvás pite

Használhatunk fagyasztott vagy cukormentes befőttszilvát is, sőt az aszalt áfonya helyett friss kék áfonyát. A tölteléket izésíthetjük még 1 citrom vékonyan reszelt héjával. Elkészítési idő: 150 perc  Hozzávalók: A tésztához: 30 dkg teljeskiőrlésű liszt 2 csipet só fél csomag szárított élesztő (3,5 g) 15 dkg eritrit 1 tojássárgája meleg tej 3 dkg vaj 1 tojás... Bővebben →

Mennyi sport egészséges?

A rendszeres sportolásnak erősítenie, nem pedig legyengítenie kell a szervezetet. Megeshet azonban, hogy nem ismerjük határainkat, és az edzés idővel testi-lelki teherré válik. Ha megfogadod tanácsainkat, megőrizheted egészséged és a sportolás örömét is. Senki sem kételkedik abban, hogy a sport egészségessé, fitté tesz, és nem csupán a testet, de a szellemet is erősíti. Ám akadnak... Bővebben →

Tojással és avokádóval töltött édesburgonya

Az édesburgonya az a fajta krumpli, amit nyugodtan ehetsz vacsorára is. Érdemes megismerkedni vele, ha eddig nem tetted. Az avokádóval együtt pedig igazi nyerő párost alkot. Megtöltheted bármivel, ízlésed szerint. Én most egy nagyon egyszerű receptet hoztam nektek. Hozzávalók: Édesburgonya tojás só, bors ízlés szerint koriander ízlés szerint Olíva olaj paradicsom natúr joghurt Elkészítés: Egy... Bővebben →

Almás sütőtökleves

Elkészítési idő: 1 óra 10 perc Hozzávalók 4 adaghoz: 1 nagyobb sütőtök hámozva, kockákra vágva, 4 nagyobb savanykás alma felszeletelve, ¼ csésze extra szűz olívaolaj, ¼ teáskanál só, ¼ teáskanál frissen őrölt bors, 1 evőkanál apróra vágott friss zsálya, 6 csésze csökkentett nátriumtartalmú zöldségleves vagy csirkehúsleves, 1/3 csésze apróra vágott mogyoróhagyma, 2 evőkanál mogyoróolaj Elkészítés:... Bővebben →

Ízletes turmix őszibarackkal és almával

Az őszibarack és az alma jó párosítás, ha elakad az emésztés, és megrekednek a kilók. Rost- és vitamintartalmuk segít beindítani a fogyást. Bár önmagában egyetlen turmix sem fogyaszt, ha jól megválogatott alapanyagokból áll, segítségedre lehet a diétád során. A hasi hízás legjobb természetes ellenszerei a rostok, melyekben az alma és az őszibarack egyaránt bővelkedik. Ráadásul... Bővebben →

Őszi egyensúly?Igen!

Az ősz a betakarítás, az aszalás, a télre való felkészülés időszaka. A természet visszahúzódik, lehullanak a fák levelei, az állatok felkészülnek a hideg időre, “feltankolnak” élelemből. Ezekhez a változásokhoz alkalmazkodunk mi emberek is. A meleg őszi időt még a könnyebb ételek fogyasztása jellemzi. Érdemes minél több gyümölcsöt és zöldséget fogyasztani, amíg lehetőség van erre, mert... Bővebben →

Olaszországban jártam

Az elsődleges cél a pihenés volt, de aki ismer minket tudja, hogy mindketten a férjemmel szerelmesek vagyunk az olasz gasztronómiában.  Nem a divat olasz ételeket hanem az igazi tradicionális recepteket részesítjük előnybe. Utazásunk Velencében kezdődött. Persze csoda szép, és romantikus, de ha az étkezésre tesszük a hangsúlyt az ember itt biztos nem  azt fogja megkapni ... Bővebben →

Cukkini hajócskák, ahogy csak szeretnénk

Nyáron valamelyest másképpen táplálkozunk, mint az év egyéb évszakaiban, kevesebbet és könnyebb ételeket eszünk, ráadásul az idényzöldség és gyümölcs remek lehetőségeket kínál, hogy megszabaduljunk felesleges kilóinktól, és rostokban gazdag, valamint alacsony kalóriatartalmú étkezést folytassunk. Hozzávalók 4-5 közepes méretű cukkini 1 kisebb, felaprózott –lehetőleg főző− hagyma 300 g darált hús (pulyka, csirke, disznó, akár vegyesen is).... Bővebben →

WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑