A módszer

Te is annyi diétát kipróbáltál már, hogy a fogyókúra-tesztelést szinte felvehetnéd a leggyakrabban űzött hobbijaid közé? A metabolic typing módszerrel, nem kell diétáznod! Csak a megfelelő tápanyagokat kell bejuttatnod szervezetedbe!

Az önmegtartóztatás léleknemesítő tevékenység, és gyakran látványos csinosodással jár, de sajnos utána következik a megelégedett ellazulás, ami már kevésbé vidító optikai eredményeket szül. Nem is beszélve azokról az esetekről, amikor hiába sanyargatod magad, egy dekát sem tudsz leadni, míg az ismerőseid ugyanazzal a technikával jó pár kilótól megszabadulnak.

metabolic-typing-2

Ne aggódj, nem te vagy a hibás, egy elhibázott diétának valószínűleg az az oka, hogy a kiválasztott táplálkozási rendszer nem passzol hozzád. Bármelyik diéta lehet eredményes, ha illik a te saját felépítésedhez.

A metabolic typing elsősorban nem fogyókúra, hanem egy olyan személyre szabott étrend, amellyel a maximális energiaszintet és a legjobb egészségi állapotot érheted el. Szerencsére az optimális táplálkozás kellemes mellékhatásaként a magunkon hurcolt súlyfelesleg is szépen leolvad.

Mi az a metabolikus tipizálás?

Régi bölcsesség, hogy ami az egyik embernek táplálék, az a másiknak méreg. Az emberek anyagcsere alapján való kategóriákba osztását (metabolic typing) az amerikai William L. Wolcott fejlesztette ki. Módszere azon a felismerésen alapul, hogy a táplálkozás erős befolyást gyakorolhat anyagcserénk kontrollrendszerére, akárcsak az autonóm idegrendszer vagy a mirigyrendszer. Amíg ez utóbbi rendszerek folyamatosan arra törekednek, hogy fenntartsák a belső egyensúlyt, addig a táplálkozás ezt vagy segíti, vagy megakadályozza. Wolcott abból indult ki, hogy minden embernek szüksége van valamennyi tápanyagra. Ezek arányát azonban a genetikai adottságok alapján kell mérlegelni.

944440

A tipizálás alapja

A metabolic typing négy faktor alapján határozza meg az anyagcseretípust: az autonóm idegrendszer, a sejtanyagcsere, a hormonrendszer és a vércsoport szerint. Ez a négy faktor adja meg mindenkinek a személyes anyagcsere-jellemzőit és étkezési paramétereit. Az egyes altípusoknak számtalan kombinációja létezhet, amelyek alapján meghatározható, hogy ki milyen élelmiszereket igényel, és ezeket milyen arányban érdemes fogyasztania. Szintén érdekes, hogy az egyes típusok nemcsak az anyagcserében, hanem a személyiségben, sőt fizikai felépítésben is megmutatkoznak.

A hozzánk leginkább passzoló táplálkozás megtervezésénél az egyéni adottságokat is figyelembe kell venni!  Valójában nem egy új keletű dologról van szó! Az anyagcsere szerinti különbözőséget az indiai ajurvéda és a hagyományos kínai orvoslás is alkalmazta már ötezer évvel ezelőtt.

A  táplálkozási szokásunk nagy mértékben befolyásolja anyagcserénk működését, csak úgy az autonóm idegrendszerünk és mirigyrendszerünk működését is. Testünk ezen rendszerei működésük során folyamatosan a belső egyensúlyra törekszenek, amit az általunk éppen folytatott táplálkozással vagy segítünk, vagy megakadályozunk.

szendidrat-feherje-anyagcseretipus

Minden embernek szüksége van tápanyagokra: szénhidrátra, fehérjére és zsírra. Ám ezek aránya a genetikai adottságok alapján különböző lehet.

Összefoglalás

Módszerünk annyiban különbözik minden más táplálkozási irányzattól, divatdiétától, hogy nem ugyanazokat az általános ajánlásokat adjuk minden ügyfeleink számára, hanem személyre szabott, az ügyfél anyagcseretípusának megfelelő ajánlásokat készítünk!

Ne feledd, az anyagcseréd egyedi, ezért egyedi ajánlásra van szükséged! Az általunk készített  teszt kitöltése után, képesek vagyunk  a számodra legmegfelelőbb ajánlás kidolgozására, ezt követően hamar be fogod látni, hogy az önsanyargatás alternatívája a saját szervezetednek megfelelő táplálkozás kiválasztása, amitől már csak egy ugrás a cél: a kilók leolvadása.

Az anyagcseretípusod megmutatja, hogy mely élelmiszerek egészségesek számodra, továbbá azt is, hogy ezekből milyen arányban fogyaszd a fehérjében, zsírban és a szénhidrátban gazdag élelmiszereket. A hormontípus felelős leginkább a hízás-fogyás témakörért. Megmutatja, hogy a hormonháztartásod szempontjából mely élelmiszerek tiltottak számodra. Ezek az élelmiszerek a hormontermelő mirigyek leterhelésével túlsúlyossá és idővel beteggé tesznek.

Ha szimpatikus a módszer, ami alapján dolgozunk, keress minket, bátran!  Nem csak az elindulásban segítünk, hanem ha szeretnéd,  végig kísérünk az elindult úton, míg el nem éred céljaid! 🙂 Szervezeted végre optimálisan működhet, immunrendszered megerősödhet és a természetes egyensúly elérésével helyreállíthatod tested öngyógyító mechanizmusait.

Amire számíthatsz egészség, vitalitás, optimális testsúly koplalás nélkül!

Kattints, és válaszd ki a számodra legszimpatikusabb programot!

Jelentkezés

 

Reklámok

WordPress.com. , Anders Noren fejlesztésében.

Fel ↑

%d blogger ezt kedveli: